Szczepimy się

Informacje dotyczące obsługi Klientów ENERGA-OPERATOR

 

W okresie wprowadzonego reżimu sanitarnego, który ma na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się wirusa Covid 19. W związku z zagrożeniem epidemicznym spowodowanym przez wirusa SARS-CoV-2, w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników, Energa-Operator dostosował sposób przyjmowania i obsługi zgłoszeń minimalizując potrzebę kontaktów bezpośrednich. Wstrzymany został dostęp Klientów do naszych Punktów Obsługi Przyłączeń. Mieszkańcy gminy Dąbrowice najczęściej korzystają z usług Punktu Obsługi Przyłączeń w Kutnie. Biorąc tą nietypową dla nas wszystkich sytuację prosimy o korzystanie z niżej wymienionych kanałów kontaktu, które podane zostały szczegółowo na stronie internetowej https://energa-operator.pl:

 

- Zgłoszenia dotyczące braku napięcia lub zagrożenia wynikającego z pracy sieci elektroenergetycznej można kierować do nas całodobowo za pośrednictwem telefonu alarmowego Nr 991 lub +48 58767 4350, smsa o treści AWARIA na numer 3991 lub na formularzu zgłoszeniowym na stronie https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/awaria. Informacje o wyłączeniach bieżących i planowanych publikowane są na stronie internetowej https://energa-operator.pl/uslugi/awarie-i-wylaczenia/wylaczenia-biezace.

 

- Pozostałe zgłoszenia dotyczące np. odczytu liczników, przyłączenia do sieci, mikroinstalacji, rozliczeń, windykacji, bonifikat, odszkodowań, umów dystrybucyjnych oraz zmiany sprzedawcy energii elektrycznej można skierować do nas przez formularz zgłoszeniowy na stronie https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/pytania-i-reklamacje lub pocztą na adres naszego Rejonu Dystrybucji Kutno ul. Sobieskiego 20, 99-300 Kutno.

 

W sprawach przyłączenia do sieci elektroenergetycznej  prosimy kontaktować się bezpośrednio z lokalnym Punktem Obsługi Przyłączeń korzystając ze strony https://energa-operator.pl/kontakt/przylaczenia-do-sieci.

Dodatkowo wymagane dokumenty można składać w zamkniętych i opisanych kopertach w specjalnie przygotowanych kontenerach, które zlokalizowaliśmy w obrębie budynków Rejonów Dystrybucji.

 

W przypadku preferowania kontaktu telefonicznego zachęcamy do skorzystania z infolinii pod numerem 801 404 404 lub +48 58 767 43 50 w dni robocze, w godz. od 800 do 2000.

 

Jednocześnie udostępniona została możliwość telefonicznego kontaktu z pracownikami lokalnych Punktów Obsługi Przyłączeń w Kutnie Nr tel. (24) 368-82-12 oraz Gostyninie Nr tel. (24) 368-81-49 we wszystkie dni robocze w godz. 900 do 1400.

Dodatkowo podajemy adres e-mail kancelarii Rejonu Dystrybucji w Kutnie: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

 

Pragniemy zaznaczyć, że prawidłowa obsługa Klientów, oparta na prostych i przejrzystych zasadach jest dla nas priorytetem. Aby spełniać potrzeby naszych Odbiorców i prowadzić działalność do jakiej zostaliśmy powołani, uruchomione zostały alternatywne formy kontaktu. Mamy nadzieję, że ich szeroki wachlarz pozwoli na załatwienie wszystkich swoich spraw przez mieszkańców gminy Dąbrowice.